Monday, October 26, 2009

PaPaDoM




Latest Malay movie yang agak mendapat sambutan..kerana Kakakku nan seorang cakap cite nie besh gila..
Dengan gigihnya aku pergi la nengok..1st time pergi tengok movie sensorang..
Aku memang lone ranger..kalo ada nampak pompuan 'Cute" makan sensorang, jalan sensorang, tgk movie sensorang..aku ler tu...hehe...
Kadang-kadang lagi seronok jalan sensorang..senang nak bergerak kemana-mana...
Berbalik kepada cite Papadom..citenye quit ok..Jalan cite yang sangat memberikan kesan..
Sampai aku menitiskan air mata bila part Mia present short movie dia..huhu..
Tang pelakon plak..Liyana Jasmay memang layak menang award FFM tu sebab setiap lakonan dia memang tak pernah menyecewakan..
Scha Al-Yahya lebih best kalo berlakon ala-ala tomboy..bila dia berlakon jadi pompuan gedik cam Shasha tu rasa pelik giler..
Dan yang paling tak best Farid Kamil jadi HERO kat kolej tu..tolong la cari hero lain...
Kamal ke..Remy ke..
But overall cite nie best la..Next waiting for PISAU CUKUR..
Tengok Fazura berlakon cam best je..Hopefully tak mengecewakan dan tak membazir duit aku..hehehe


* teringin makan papadom plak bila tengok papadam Saadom yang besar dan tempting tu..huhu

1 comment: