Friday, September 11, 2009

Surprise In The Middle Of The Nite

Memang tak disangka dan tak dijangka...
Jam menunjukkan 10.58pm..
Lelaki yang pernah menjadi idaman kalbu ku 7 tahun dulu call...hehe..

Sangat happy...
nothing serious..cuma berborak pasal recent life..

Dulu dia tau aku penah sukakan dia..dan dia cakap 'InsyaAllah..kalo ada jodoh takkan kemana'
Itu cerita zaman sekolah dulu..siap berbalas kad raya lagi..
Dan sampai sekarang aku simpan lagi kad raya tu..biar jadi kenangan yang indah buat aku...

Masa tu dia da ada buah hati..
Sekarang da single kot..tapi aku tak mengharapkan apa-apa..

Aku da penat mencari dan mengejar..
Aku serahkan semuanya di tangan dan takdir Allah...

Semoga ada insan yang diciptakan untuk menjadi pendamping aku sehingga akhir hayat aku..
Doa aku tak putus untuk itu..
Dan semoga satu hari nanti doa aku nie dimakbulkan Allah...Amin..


~entri menyentuh perassan bila bercakap pasal jodoh nie..
lagi-lagi bila terkenangkan rakan-rakan seperjuangan yang da kawin dan ada anak..
sangat terasa di lubuk hati..

* sabar la wahai hati....

No comments:

Post a Comment